Re: Czujnik temp. na BH6

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 08:58:11 MET DST

De Grejt Kornholio wrote:

> Z instrukcji wynika, że ABIT BH6 ma wbudowany czujnik temp. ale za bardzo
> nie wiem w którym jest miejscu? (choć pewnie gdzieś koło slotu1, co nie? ;)

Z tego co pamietam byl taki temat i nikt nie potrafil odnalezc wyzej
rzeczonego czujnika. Mam taka plyte i raczej jestem przekonany, ze nie
jest to temperatura procka a raczej ogolna temperatura systemu. Dowod???
Zmienilem radiator na wiekszy, przymocowalem dwa wentylatorki i nadal
pokazuje mi 41 st.C. Jak bardzo chcesz miec wglad na temperature procka
to kup sobie termometr elektroniczny i zamontuj na radiatorze.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl