Re: Free.net.pl

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 00:05:16 MET DST

Hej!

Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> w artykule
news:37bc51ee.499092_at_news.rubikon.net.pl pisze...

> [CUT]
>
> To co tam jeszcze robisz? Proponowalbym Ci przeniesc sie z poczta na
> serwerek jakiejs lokalnej firemki interntetowej - za przyzwoite konto
> zaplacisz grosze, a zwroci sie w mniejszych rachunkach od Tepsy. Ja
> sam za konto 5 mega place 10 zetow miesiecznie, ale czlowieku,
> zobaczylbys ten transfer! Zadnego czekania, zadnego przepychania sie
> po jednym pakiecie wsrod tysiecy innych gosci, ktorzy akurat w tym
> samym momencie dosiedli sie do majla... No i do admina mozna zadzwonic
> i opieprzyc, jak cos nie dziala, chociaz jeszcze nigdy nie musialem
> [...]

Ale ja na free.net nie mam jakiegokolwiek konta... ;-)
Tylko widze, ze jakiekolwiek linki na free.net po prostu nie dzialaja... ;-)
Sam mam konto komercyjne, a box43 tez uzywam, jako pulapke na spam...

--
Pozdrawiam
-ZED-