mielenie twardego

Autor: Michał Łobodziński (lobo_at_w.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 00:43:04 MET DST

cze!

Mam taki dziwny problem. Mam sobie kompa (PII 350), karteczke graficzna
I740, muzyczna rowniez, 64 MB Ramu, i twardziela 4.3 GB. Wszystko chodzi
ladnie cacy, jednak czasami grafika strasznie zwalnia. Zauwazylem ze to
przez twardy dysk, ktory czasami mieli jakby przetwarzal setki gigabajtow!
Na przyklad czasami, gdy chce sobie pograc w quake'a przez siec, pingi mam
rzedu 150-200 czyli elegancko, jednak pograc nie moge, bo grafa co chwile
sie zacina a hadek co chwile cos wgrywa. Juz mam tego dosyc! Tak chyba nie
powinno byc, co ?? Poradzcie mi, plizz!