AsysV3400 i TV

Autor: Slavecky (spxpl_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 23:37:16 MET DST

Witam!
Zachcialo mi sie pobawic (znowu) w wyswietlanie na TV. Ale tu pojawily sie
schody. Jak podlacze TV do karty to nie wyswietla mi nic (nawet przy
starcie), jak odlacze monitor to widze samo bootowanie sie kompa, ale jak
startuje Widoza to obraz zaniuka. Wszystko we wlasciwosciach jest OK, czyli
800x600 i dual view. Kiedys na forum Tvmanii niejaki Alfsat (moze czytasz to
powiedzial ze u niego bylo podobnie ale wycial jakies piny z wtyczki w
monitorze i bylo OK! Moze kto wie, ktore to piny? Wiem tez ze o to wlasnie
chodzi, bo nie wszystkie monitory chca wspolpracowac z TV out. A ha mam
wersje 8MB a monit to Samsung SybcMaster 500p.

Jak by sie ktos zlitowal nade mna to bede bardzo wdzieczny!!!

SiJa