Re: czy warto kupić Quantum K+

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 09:26:39 MET DST

On Sun, 15 Aug 1999 19:34:07 +0200, Michał R. Hoffmann
<misiek_at_knm.org.pl> wrote:

>jeżeli masz trochę więcej gotówki, to lepiej 13.x GB, też Quantum K+,
>wychodzi taniej za 1MB :))) i to sporo, liczyłem. Ale tak czy inaczej,
>dobre są to dyski.

Jeszcze zalezy z jakiej hurtowni - obaj z kumplem mielismy chrapke na
Quantum, ale w naszym rejonie handluje nimi tylko Action, a od nich to
ja sie boje brac nawet blaszane sanki do flopa :-) Jak sie okazalo
slusznie - zaprzyjazniona firma zakupila ostatnio stamtad Quantuma -
zwalonego na wejsciu.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

--