Re: jaki dysk???

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 13:46:40 MET DST

On 16 Aug 1999 22:51:16 GMT, "Piotr Kosibowicz"
<kosi_at_NOSPAMfriko.onet.pl> wrote:

>ale widze oferty z Seagate 13 GB za 666 zl i 17.2 GB za 777. Czy ktos z
>was to ma i moze polecic z czystym sumieniem jako uŻydkownik :-?
Ja mam Seagate 17.2GB (ST17342A) - już będzie prawie miesiąc, ale
używania o 2 tygodnie mniej bo mnie nie było. Dysk chodzi cały czas w
szufladzie adax'a, kompa jak włączam o 9 rano to wyłączam dopiero po
23. W między czasie służy jako mały serwer plików w LANie (oj,
przydałaby się karta 100MBit...) Na razie :) nie ma z nim żadnych
problemów.

Wcześniej miałem IBM'a 8.4GB i przesiadłem się TYLKO dlatego że za
baaardzo małe pieniądze miałem dwa razy większy dysk. Ale jak go
podłączyłem to dopiero poczułem co to znaczy dysk IBM'a. Ten jest
głośniejszy, aczkolwiek już sie przyzwyczaiłem.

Ogólnie nie narzekam, chociaż jest jeszcze z pewnością za wcześnie by
mówić o jakichkolwiek wadach czy zaletach tego dysku bo jest jeszcze
po prostu za nowy.

Co do szybkości - myślę, że jest wolniejszy od konkurencji, ale w
moich zastosowaniach (mp3/visual c++/nagrywanie video) raczej nie
widzę różnicy "na oko". A testów wolę nie uruchamiać bo się jeszcze
rozczaruję (w końcu to "tylko" seagate...)

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |