SB Live! Value Edition i MIDI przez DIN

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 23:54:19 MET DST

Witam

Chciałbym się dowiedzieć, czy z SB Live! VE można wyprowadzić złącza MIDI na
DIN'ach, takie jakie znajdują się w pełnej wersji karty na dodatkowej
płytce. Jak wiadomo, SP/DIF In i Out można dorobić, ponieważ odpowiednie
złącza znjdują się na karcie także w wersji Value. Czy podobnie jest z MIDI?
Jeżeli istnieje taka możliwość, prosiłbym o schemat połączeń. Zaznaczam, że
wiem o tym, że MIDI można wyprowadzić ze złącza joysticka, ale mi chodzi o
DIN'y - chcę uniknąć konieczności stosowania dodatkowego interfejsu. Za ew.
odpowiedź z góry dzięki.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl