Odp: Rekord!?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 11:08:30 MET DST

> Mój lipcowy rachunek z TP S.A TYLKO za numer 0202122 wyniósł - 515.62gr
> (1778 jednostek taryfowych).
> Kto mnie przebije?

Na pewno nie ja bo mój rekord z rachunkiem za 0-202122 to coś koło 60zł a
więc
jeszcze mi "troche" do Ciebie brakuje ;-)
Coś Ty robił, że nabiłeś taki rachuneczek ?
Pewnie IRC ? :->

> P.S.
> Ktoś pisał niedawo, że wprowadzenie Home Internet Solution czyli HIS nie
> będzie miało sensu.
> No cóż, jeżeli ktoś mało korzysta z Interku jest to prawdą, ale dla mnie
HIS
> to wybawienie (wyobrażcie sobie-zostawiamy kompa na noc, lub gdy gdzieś
> jedziemy włączonego aby ściagał setki megabajtów!!! :))))
> A pod koniec miesiąca rachunek ZAWSZE 206zł!!!

Choć moje rachunki nie należą do największych to i ja był bym zainteresowany
HIS'em.
Jeśli to wogule wypali to na pewno sobie założe (jak się będzie dało bo
mieszkam w dość
małym mieście).

--
Pozdrawia