Odp: Zawiedziony voodoo3 3000 szkoda kasy ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 00:40:38 MET DST

[...]
> A kto Ci powiedzial ze to dobra karta? Tez ja testowalem na 300A_at_450
> i wyszlo ze to niezly shit (troszke szybsze od Banshee - oczywiscie nie w
> Quake'ach - ale kto na to patrzy)

Banshee za swoim jednym TMU wysiada przy większości nowych gierek FPP.
Obecnie chyba każda nowa gra FPP obsługuje multiteksturing a wtedy różnica
między
Banshee a V3 jest _bardzo_ duża.
Gdyby Banshee miało 2TMU to jeszcze można by to do V3 porównywać a tak
to co najwyżej Banshee można nazwać shitem. Miałem Banshee to wiem.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\