Re: Opis do Elpiny MB-586TXV3

Autor: Mariusz Tomaszewski (mt_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 08:42:20 MET DST

Czesc

Elpina to plyta firmy Abitity i manuali szukajcie na stronie:
http://www.ability-tw.com/
Niestety firma jest dziadowska i ma ograniczone miejsce na WWW, bo brak
opisow i biosow do "starych" modeli. A sa w ogole?
Ale przeciez zworki na plycie sa opisane i nie ma z tym najmniejszego
problemu. Mialem kiedys Elpine na PCChipie i chodzila jak burza. Opis byl mi
zbyteczny. Piszcie na priv w razie probiemow.

Mariusz Tomaszewski MT!