Odp: Monitor ma jasny obraz

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 14:44:01 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7oudbn$bsn$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Pokrętła w cyfrowym monitorze ?
> Może to analog ?

Moj Samsung 700P+ na pewno jest cyfrowy, a pokretla ma (jasnosc i kontrast).
Samsung tak robi (nie wiem jak Hyundai), i moim zdaniem jest to duzo
wygodniejsze od szukania po OSD funkcji tylko po to, aby troche podjasnic
monitor (i za 5 minut go przyciemnic).

--
Michał Młynarczyk
michal_at_gorilla.com.pl