Odp: płyta Lucky Star 6BX2

Autor: Piotr Kozicki (pkozicki_at_css.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 15:28:36 MET DST

Użytkownik vindex <vindex_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ouekl$eud$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Piotr Kozicki napisał(a) w wiadomości:
> <0Pys3.14061$X3.219696_at_news.tpnet.pl>...
>
> Rozumiem ze to do mnie - chociaz bylo by milo gdybys cokolwiek zacytowal

> W takich ilosciach nie wracaja. Nie maja tez takich klopotow we wspolpracy
> innym sprzetem

> PCChips jest jeszcze tanszy i tez wielu jest zadowolonych. Czy to o czyms
> swiadczy?

> To zycze szczescia :)

> Pozdrowienia
>
> Vindex

Dzięki.

I tak nie zmienię zdania na temat płyt LS. Ta płyta jest już drugą LS jaką
posiadam ( poprzednia była pod zwykłe Pentium ) i z żadną nie miałem
kłopotów. W firmie mam Asusa + PII 350 Mhz i naprawdę nie widze róznicy czy
chodzi szybciej czy może lepiej ( stabilniej ) od mojej w domu + C300A
 chociaż teraz za friko wymieniam na 366 Mhz PGA ). Systemy zainstalowane
mam takie same w domu jak i w fimie, skonfigurowane również.

Te płyty naprawdę są bardzo dobre i wydajne w szczególności w stosunku do
ceny. Cena Asusa prawie 540 zł netto wydaje mi się trochę wygórowana. tym
bardziej, że pracuję i na tej płycie i na tej.

Kozik