Pomocy: 486DX 40 MHz Intela i AMD.

Autor: H-Lucas (hlucas_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 13:42:48 MET DST

Witam.

Czy ktos mamoze taki sprzet? Bo ja wlasnie kupilem komputer z takim wlasnie
procesorem, tyle ze chyba spalonym. gdy wlaczam komputer to plyta glowna
dziala i bootuje sie HD. I na tym koniec. Gdy wyjme procesor to bootuje sie
identycznie. Spalony, zgadza sie?
Glowny moj problem to to,ze musze kupowac nowy procesor. Wszystko bylobu
wporzadku, ale nie mam instrukcji do plyty glownej. Musze wiec kupic
identyczny procesor, ew. wersje Intela. Mam pytanie: czy sa roznice w
ustawieniach zworek na plycie glownej przy tych dwoch procesorach? Co
ewentualnie innego moge zrobic?
    Jeszcze jedno: gniazdo to Socket 3.

H-Lucas
hlucas_at_friko.onet.pl