Odp: Odp: Prosze o pomoc - wirus

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 21:50:13 MET DST

> Mam wersje 1.5 jak chcesz to na priva.

Dzięki już nie trzeba.
Silver mi podesłał :-)

> A AVP probowales ? W miesiacu kilka apdejtow definicji wirusow - chyba
> jeden z najlepszych programow tego typu pod windozy. Pod dosa jest
> chyba tez jakas wersja.

AVP nie próbowałem bo nie mam :-(
Może wyjdzie na jakimś CD z gazety.
A co do CleanCIH'a to zrobiłem mały test i zgrałem plik zarażony CIH'em 1003
(albo jakimś innym 10xx)
i niestety Celancih go sprawdził i wykrył wirusa :-(
ShoposAnti Virus go wykrył ale nie ptrafi go usunąć.
A czy wogule Shopos usuwa wirusy bo u mnie było kilka odmian CIH'a i jakiś
na M nie pamiętam już
jaki no i Shopos je wykrył (prawidło z podaną nazwą wirusa) ale nie potrafił
usunąć wirusa.
Można było usunąć jedynie cały plik a takie coś ta ja sobie sam moge
formatem zrobić.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\