Re: Jak rozpakować duże archiwum RAR

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 23:12:56 MET DST

In article Tomasz Magnuszewski (magnusik_at_kki.net.pl) says...
> Spakowałem 4 GB zipem i otrzymałem plik o wielkości 2.5GB. Potem żeby
> zmieścić to na CD spakowałem RAR i podzieliłem na części po 650 MB.
> Mam dysk 6 GB - puściutki i jak prubuje to coś rozp[akować to się pluje że
> mam zamało miejsca.
> Na marginesie to jest jedyne moje archiwum wszystkich danych jakie
> spakowałem przed formatowaniem dysku.
> Mam też w tym samym komputerze dysk 4 GB i w innym drugi 4GB. Wszystko jest
> w sieci

1. Zaloz oba dyski 4GB do kompa. Lepiej zeby byly puste.
2. Nagraj na jednym z nich wszystkie plyty.
3. Ustaw drugi jako katalog dla plikow tymczasowych w rarze.
3. Karz mu rozpakowac na dysk 6GB

Moze wystarczy jeden dysk 4gb na pliki archiwum i temp na 6GB.

Podejrzewam, ze problem jest w tym, ze rar tworzy sobie plik
tymczasowy (2,5 GB heheh) i gdy go kopiuje na plik wynikowy
to mu brakuje miejsca (zakladajac, ze na tym samym dysku masz
jeszcze pliki archiwum).

Nastepnym razem pakuj od razu rarem BEZ opcji solid. Wtedy
bedziesz mogl wypakowac kazdy plik z osobna bez problemow.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"