Problemy z nagrywara Philips 3610

Autor: Radek Marciniak (loud3r_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 13:23:14 MET DST

Mam problem z Philipsem 3610,chodzi o to ze nagrywa RW natomiast
zwykle plytki mi pieprzy .Wszystko jest ok do momentu finalizowania ,
wyskakuje wtedy napis "GRI: Finalize failed Current program area is
empty" Oczywiscie plytkie mozna pozniej odczytac w nagrywarce ale co
z tego .Zeby bylo milej na innych kompach nagrywa bez problemu.
Zniszczylem juz 9 plytek ,mysle ze zrobilem juz wszystko (oddzielny kabelek,
przeinstalowanie windy,defragmentacja,zmiana twardego itp).Moze to wina
proca (Celek 333 krecony na 500), plyty (Abit BH6) lub pamieci ?
Jesli komus przychodzi cos do glowy do prosze o pomoc ,bo mi juz opadly
rece! Big Thx