Re: Okulary do Parcy przy komputerze

Autor: Konrad Styrylski (konrads_at_radio.com.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 13:36:18 MET DST

Jan Slusarczyk wrote:

> Wczoraj byłem u okulisty :-)
>
> 1. najlepszy monitor jaki możesz mieć

wazne

> 2. co godzinę pięc minut odpoczynku dla oczu, czyli patrz na przedmioty nie
> bliższe niż 6 metrów. Odpoczywają mięśnie wewnatrz gałek ocznych.

pamietaj o miganiu oczkami - zazwyczj koncentrujac wzrok zapominamy o
tym

> 3. są specjalne szkła (polaryzator, warstwa antyrefleksyjna, i filtr na UV i
> podczerwień) koszt od 170 zł do 350 zł za zerówki. Podobno najbardziej
> sensowne kosztują 240 zł i takie właśnie zamówiłem... Nie wiem jak się w
> nich pracuje, odbieram za dwa tygodnie.

jak dla mnie to pic na wode fotomontarz - uzywalem jakis czas i poza
odciskami na nosie nie bylo zadnej kozysci, a i ten ubetek w portwelu...

> 4. jeśli naprawdę łzawią Ci oczy - idź do okulisty. możesz mieć zapalenie
> spojówek i jeśli tego nie wyleczysz, to grozi Ci uszkodzenie rogówki. Poproś
> też okulistę o tzw. sztuczne łzy, to jest taki preparat o składzie
                      sol fizjologiczna - nie musisz prosic okuliste - jest w kazdej
aptece za grosze (opakowania ok. 5ml)
zapytaj rowniez o krople ze świetlikiem - pomagaja odpoczac oczkom,
_ALE_WIZYTA_U_OKULISTY_ jes w/g mnie konieczna zawsze lepiej sprawdzic
co i jak

--
- Konrad Styrylski                           GSM/SMS +48 601 261 428 -