Re: Blad urzadzenia VCACHE - hilfe!

Autor: Piotr Olech (polech_at_srv.spinet.com.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 09:39:51 MET DST

Czesc
Tue, 03 Aug 1999 01:19:20 +0200, Junkers <nowinys_at_op.onet.pl>
napisał(a):

>Witam!
>Mam problem
[ciach]
>w momencie gdy wyskakuje 'przygotowywanie do ponownego uruchomienia
>systemu Windows' system albo wywala mi komunikat jak w temacie, albo
>niebieski ekran i krytyczny wyjatek Windows i potem to juz tylko format
[ciach]

Jeżeli to nie wirus jak ktoś już sugerował to spróbuj wymiany pamięci
na jakieś sprawdzone. Jeśli to nie pomoże to jeżeli masz możliwość
zrobienia tego to ja bym po prostu sprawdził wszystkie podzespoły
poczynając od płyty a potem HD.

Piotru$ <Piotr Olech>
piotrus_at_srv.spinet.com.pl
ICQ:18209459