Toshiba CD-ROM XM-6102B

Autor: EiJ (e769_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 01:29:09 MET DST

Faceci, ratujcie!
Chciałem błysnąć samczą mądrością i u mojej znajomej pod Win95PL w Systemie
włączyłem opcję DMA. Potem reset i... nie widać CD-ROMu. Nie przyszło mi do
głowy, że to:
a) napęd SCSI;
b) znajoma nie ma ŻADNEJ dyskietki ani płyty z driver'ami ani nawet z MS
Win;
Oczywiście BIOS wykrywa napęd, podaje, że jest to Primary Slave, a Win nic.
Opcja Zainstaluj nowy sprzęt nie wykrywa żadnego nowego sprzętu! A CD-ROMu
nie widać i już.
Co mam robić dla ratowania nieogolonej męskiej twarzy - akurat ze SCSI nie
mam żadnego doświadczenia.
Ech, następnym razem pomyślę najpierw, zanim się dobiorę do babskich
rzeczy...
TIA - Dżek