Re: Jaki UPS dla 2 komputerow?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko1.onet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 22:35:04 MET DST

Sun, 1 Aug 1999 02:45:17 +0200, "Andrzej P. Wozniak"
<uszer_at_polbox.com> piszesz:

>Jesteś pewien, że to były dokładnie takie same modele? APC kombinował coś z
>nazwami, więc uważaj. BackUPS Pro<>BackUPS MI.

>Sprawdzałem w cenniku z 14.07: BackUPS 500MI 378 hurt netto
> BackUPS 650MI 575 hurt netto
>Policz sam: 378*(650/500)=491, więc lepiej brać 2*500 niż 1*650.
>Smarty oczywiście są znacznie droższe (w tym ~250 zł Powerchute).

Ale nie da sie kupic 1,3 UPS 500 :-)
Zreszta ta seria MI mi sie nie podoba, sadzac po opisie nie ma
mozliwosci podwyzszania napiecia. Gdybym kupowal to juz UPS Pro 650,
ktory hurtowo kosztuje ok 700zl (z PowerChute)

>A jak akumulator padnie, to ile UPS-ów bedziesz miał sprawnych? Dublowanie
>to najmniejsze możliwe zabezpieczenie.

Moze ja nie napisalem tego dokladnie, ale mnie jest potrzebny UPS do
domu, do komputera na ktorym pisze oprogramowanie. W tej sytuacji
dublowanie jest nieuzasadninym kosztem, szczegolnie, ze
najprawdopodobniej te UPSy nie potrafia pracowac na wspolne
obciazenie.

Zasileanie mojego komputera jest raczej problemem niekrytycznym, w
kazdym razie mam czas, aby przeprowadzic rozeznanie, co kupic :-)

>Czy myślisz, że to jest radziecki stabilizator do telewizora "Rubin"?
>Normalnie słychać szum wentylatorów w kadłubkach, szuranie twardzieli,
>klekot klawiatury i klikanie myszy. Najbardziej denerwujace jest chyba to
>ostatnie :-)

W domu mam jednak inne wymagania. Przeciez nie bede wylaczal UPSa
razem z komputerem. A jak wylacze komputer, to nie chce slyszec
brzeczenia.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski