Potrzebny program - PILNIE !

Autor: Jacek Kuchta (cacek_at_mercurius.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 14:55:45 MET DST

Witam wszystkich serdecznie,

mam taka sprawe. Szef kazal mi zalatwic jakis dobry program do obrobki
VIDEO. Chodzi mi o sam program i ewentualnych producentow, bo moze bede
musial go zakupic. Ale moze byc tez jakis shareware. Dokladnie sprawa jest
taka. Jest juz gotowy plik (mpeg chyba). Chodzi tylko o to zeby cos tam
powycinac, poskracac itp. Nie chodzi mi o program z karta do zgrywania z
kamerki czy cos w tym stylu tylko do samej obrobki. Wszelkie sugestjie
bardzo mile widziane.

Pozdrawiam,

Jacek Kuchta