Re: Jak przetestowac DIM-y?

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 15:35:50 MET DST

> hehe nie zawsze tak jest ... moga byc problemy na stykach na przyklad ...

Racja, zawsze warto wyjąć DIMMa i włożyć spowrotem, porządnie.

> nie jest, przynajmniej w Windach, bo w DOSach 6+ to masz racje
> ale w Windowsach 9x NIE MA testu pamieci... himem sie laduje po prostu i
..
> nie sprawdza pamieci

Żartujesz?!! W pliku msdosdrv.txt jest napisane (u mnie, Win95 OSR2) że
sprawdza. Czy chodzi Ci o to, że wbrew temu co napisałem DOMYŚLNIE nie
sprawdza, czy o to że w ogóle nie sprawdza.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.polbox.com/l/lodek