Re: Pokaszanione polskie fontki

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 03:25:36 MET DST

Cześć,

Michał Łobodziński <lobo_at_w.pl> wrote in article
<7ntdp9$g5f$1_at_korweta.task.gda.pl>...
> Cze!
> Mam taki problem. Niedawno instalowalem ponownie winde i cos sie pokopalo
> klawiatura i czcionkami. Po pierwsze, klawisze Z i Y sa zamienione
miescami.
> Po drugie, prawie wszystkie znaki specjalne jak: cudzyslow, dwukropek itp.
> sa nie na swoich miejscach. Po trzecie, polskie czcionki rowniez sa
> przypisane w zupelnie innych miejscach. Podejrzewam ye cos z mapa
klawiatury
> jest nie tak. Czy ktos wie jak to wszystko uporzadkowac ??? Prosze o pomoc
> !!

Wejdź do Panelu Sterowania, 2x na Klawiatura, zakładka Język (środkowa).
Zaznacz język polski, właściwości i zmień układ polski na układ polski
(programisty).

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)