Re: Jak się sprawują kyocery

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 11:51:31 MET DST

Tomasz Magnuszewski wrote:
> Czy ktoś może ma coś dobrego lub złego do powiedzenia na temat drukarek
> kyocera - chcę kupić taki sprzęcik ela trochę nie mam zaufania???
Mam od ok. 9 miesiecy Kyocere FS-800. Wydrukowalem na niej ok. 4000
stron. Na pierwszym tonerze ok. 3700 (ale czesc stron nie byla cala oraz
czesc drukowalem z opcja oszczedzania toneru). Sprawuje sie swietnie.
Przez te 9 miesiecy nie bylo z nia najmniejszych problemow. Papier
pobiera znakomicie (nawet 160 z dolnego podajnika choc taki papier jest
zalecany do podawania recznego), nie zacina sie przy tym i ciagnie go
rowno. Jesli chcialbys cos jeszcze pisz na e-mail.

pOSdrawiam
        Jacek

Ps. Pisalem juz kiedys o niej na grupe. Poszukaj w archiwum.