Re: SONY CRX100 & 700MB

Autor: Dark Rider (XXXrider_at_krakow.cc)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 10:48:33 MET DST

No widzisz ty slyszales a ja nagralem juz w winoncd kilka plyt 702MB
i to zarowno z danymi jak i z muzyka.
Pozatym nie lubie nero bo np. nie mozna nazwac plytki uzywajac
malych liter zarowno reprezentacja ISO jak i Joliet jest duzymi.
Poza tym napisalem ze nero tez mi sie wiesza w podobny sposob
a normalne plytki (650) nagrywa dobrze bez wzgledu na obecnosc
driverow winoncd.

czekam na dalsze porady
pozdrawiam
DR

Quick napisał(a) w wiadomości: <01beda56$e6a70260$032da0d4_at_ogda-sk>...