Re: Kontrolery SCSI Tekram- warto?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 17:56:58 MET DST

> Adaptec kosztowac 2,5 raza wiecej, i byl ze 2 razy gorszy ...
          ^^^^^^^^^
Kali zjesc banana (wiem ze sie czepiam :)))

Ale nie zgodze sie z Toba. Mialem do mojej nagrywarki (Teac 4/24)
najpierw kontroler Tekrama. Nigdy nie bylo wiadomo czy sie cos nagra czy
nie. Po pewnym czasie okazalo sie ze mialem juz ponad trzy paczki
zwalonych plytek przez moj "kochany" sterownik. Najczesciej to on
zglaszal bledy. I nie wmawiaj mi ze nie mialem dobrze zainstalowanych
sterownikow bo korzystalem i z tych z W98, W95 (mam dwa systemy) jak i
tych od producenta (najnowsze oczywiscie z 97 roku !!!).

W koncu poszedlem po rozum do glowy sprzedalem grata i kupilem porzadny
sterownik Adapteca. Nie przecze ze jest drozszy, ale od tej pory
zwalilem 3 plytki i to z mojej winy (a mam go juz dluzej niz Tekrama).

Osobiscie polecam zainwestowac i kupic porzadny sterownik. Ale jak to
zawsze bywa "madry Polak po szkodzie".

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl