Re: help - zepsulem komp bratu!

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 13:22:52 MET DST

Kamil wrote:

> Zmienialem ustawienia pamieci i to na wszystkie sposoby, ale potem przywrocilem
> wszedzie defaultowe ustawienia.
>
> Czy problem z instalowaniem na amd350 dotyczy tez win98? Myslalem, ze tylko win95.
>
> kamil

Wydaje mi sie, ze ten problem tyczy sie wylacznie win98, ale glowy za to nie
dam - musialbys sie zapytac o to na grupie.
Ale mozesz sprobowac zainstalowac Win z mnoznikiem ustawionym na x3. Jezeli
masz instrukcje do plyty, to nalezy tylko przestawic jedna zworke (tez mam ta
plyte), aby przejsc z 3.5 na 3.

Jezeli przywrociles ustawienia pamieci do biezacego stanu i nic to nie pomoglo,
to moze faktycznie jest to jakis wirus. Uruchom system z dyskietki i sprawdz
jakims progremem antywirusowym.

Pozdrawiam,
Jacek