Problem z Viperem v550

Autor: kszyhoo (kszyhoo_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 11:51:46 MET DST

hey'a wszystkim

mam mały problem z karta Diamonda - Viperem V 550
ale od poczatku
pierwotna konfiguracja mojego kompa:

płyta z chipem intela 440BX
P II 333
64 DIMM (100)
wspomniany Viper
windows 98

po zainstalowaniu karty graficznej miałem problemy z 3D
mimo tego ze w testach karta osiagała dobre wyniki w fps to jezeli chodzi o
samo granie momentami tak zrywała ze ganie (np q2, half-life) było bardzo
uciazliwe
sciagnelem sobie nowe sterowniki ze strony diamonda (w wersji 4.10.01.0255)
i kulturka do momentu az
zaczalem potrzebowac kasy :)
sprzedalem 64 DIMM i teraz jestem szczesliwym ;) posiadaczem 32 DIMM i teraz
sie zaczynaja moje problemy :(
takie gry jak jedi knight, tomb raider 3 czy quake 2 nie maja az tak
wielkich wymagan i przy tej konfiguracji sprzetu powinny chodzic bez zarzutu
a tu prosze nie jestem w stanie nawet wejsc do menu w tomb raiderze , quake
2 tak zrywa ze az szkoda mowic, ale dziwne nfs3 chodzi nawet calkiem dobrze
pozrywa cos na poczatku a potem jest ok
i teraz nie wiem czy to karta jest do d.... :) czy to wina pamieci

jezeli ktos by mogl mi pomoc to z gory dziekuje

mozna tez na priva

--
-a kto umarł ten nie żyje-
Krzysztof (kszyhoo) Makieła