Re: dysk wymienny (kieszen)

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 09:37:03 MET DST

Quick wrote:

> ZDEJMIJ PARTYCJE Z DYSKU WYMIENNEGO I ZALOZ NOWA ALE...
> NIE PODSTAWOWA LECZ ROZSZEZONA PO TAKIM ZABIEGU DYSK WYMIENNY ZAWSZE BEDZIE
> JAKO OSTATNI
> QUICK

OK, ale co zrobic w sytuacji kiedy nie mo mozliwosci przerobienia partycji na
dysku? Np. powiedzmy, ze ktos przychodzi ze swiom dyskiem, ktorego normalnie
uzywa na swoim komputerze - ma tam normalne partycje primary i extended.
Przeciez nie powiesz mu, zeby nie przychodzil do Ciebie z takim sprzetem, tylko
wczesniej odpowiednio go przygotawal, no nie?

Osobiscie wydaje mi sie, ze utworzenie dysku z partycjami wylacznie typu
extended jest malo praktyczne. Co zrobisz w sytuacji, kiedy twoj glowny dysk
nagle odmowi ci posluszenstwa? Domyslam sie, ze bedziesz musial od poczatku
dzielic go na partycje, zeby moc wczytac z niego system.

Dlatego wydaje mi sie, ze nalezy skorzystac z mozliwosci jaka daje nam Windows
- pozwoilc, aby sam rozpoznal dysk i dopisal nowe litery dyskow na samym koncu.

Pozdrawiam,
Jacek