Re: CDromy = z³omy?

Autor: Tomasz D.. (TomekD_at_bbs.chip.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 18:14:47 MET DST

MW <wesmar_at_friko3.onet.pl> napisa³(a) w artykule
<379E4662.75509E3F_at_friko3.onet.pl>...
> Hej!
> Czy kto¶ mo¿e poleciæ "absolutnie" pewny i bezproblemowy CD (>32x)

Takich to pewnie nie ma, ale sproboj LG 32x.
wczesniej mialem BTC 24x ;o) - oddalem go na drugi dzien - moze to glupie
ale wkurzylo mnie to, ze na wyjsciu audio non stop byly jakies chore szumy.
Sprzedawca najpierw probowal mi wcisnac, ze wszystkie powyzej 16x tak maja,
a poza tym on tego nie slyszy :o). Jednak sie nie dalem - i dostalem w
zamian Samsunga 24x /o dziwo nie szumial ;o)/. Nawet czytal wszystko co
powinien czytac - ale tylko przez kilka miesiecy. Na poczatku pomagalo
czyszczenie soczewki (zaluje ze nie skorzystalem z gwarancji, ale nie
mialem czasu i checi pozbawiac sie napedu na przynajmniej kilkanascie dni)
- teraz lezy w szafie....
Od prawie roku mam LG 32 (byl najtanszy - stad ten wybor), ale musze
przyznac, ze nie bylo z nim ZADNYCH problemow (kto by sie spodziewal...). W
pracy tez mam od kilku dni LG 32x i tez jest O.K.
a sie rozpisalem... sorry - ale to ku przestodze
Pozdrawiam!
Tomek
TomekD_at_bbs.chip.pl