Re: jak to jest z CDRW?

Autor: Tomasz Michalski (tomekm_at_kamsoft.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 13:39:05 MET DST

NBP SWIFT napisał(a) w wiadomości: <379C5CBD.C2110D4D_at_nbp.pl>...
>Korzysta sie z tego dokladnie tak, jak z normalnej dyskietki. Jest jednak
>kilka ograniczen: odczytywac to to daje sie tylko na multireadach
>(no i na samych nagrywarkach RW oczywiscie) ze specjalnym sterownikiem np.
>UDFReader Adapteca i tylko w Windowsach.

Nie pamiętam teraz, czy oprogramowanie instalowane z WinOnCD
do zapisu pakietowego to właśnie wspomniany UDFReader Adapteca,
czy coś innego. Mam taką spreparowaną płytkę RW w WinOnCD
i po włożeniu do cd-ka w innym komputerze (byleby napęd był wstanie
przeczytać RW) najpierw instaluje się wspomniany sterownik,
a po restarcie już można zobaczyć "normalną" zawartość takiej płytki.

     Tomasz Michalski (tomekm_at_kamsoft.com.pl)