Odp: TNT i klopoty

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 10:01:06 MET DST

Cześć,

> System (Win 98PL) rozpoznaje ją jako STANDARD VGA CARD i ani rusz.

To w sam raz jest przecież normalne. Rozumiem, że u Ciebie nie zaczynają
pracować driver'y, które próbujesz wrzucić. Od razu sugestia. Ściągnij
drivery referencyjne 2.08 (np. z http://benchmark.ceti.com.pl) jeśli
próbujesz innych.

> Moja płyta to EPOX EP-61BXAM (na BX-ie) + p2_400 + 3x32MB Pc100.

Dziwne.

> Mam s3_savage i chodzi na tym bez problemów.

Tym bardziej dziwne. Można sprawdzić :

1. Czy przydzieliłeś w Bios przerwanie? Ustaw najpierw setup default w Bios.
2. Czy nie ma konfliktu przerwania?
3. Czy próbujesz najnowsze sterowniki referencyjne?
4. Czy sprawdziłeś istnienie nowszych Bios'ów płyty i karty?

> darecki

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."