Re: Jaka karta sieciowa?

Autor: Glide (glyder_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 08:18:14 MET DST

On Tue, 27 Jul 1999 14:05:49 +0200, Luckashek
<dybala_at_figaro.ae.katowice.pl> wrote:

>Szukam informacji o kartach sieciowych ktore nie obciazaja pozostalych
>zasobow komputera. Znane mi sa przypadki ze komputery strasznie zwalnialy
>albo wieszaly sie po podlaczeniu karty sieciowej, a po po wyjeciu system
>byl z powrotem stabilny.
>Jacy producenci, ile kosztuja?
>(siec typu ethernet)

Polecam 3Comy. U mnie w firmie caa sie jest na 3Comie. Na poczatku
bylo 10Mbit, a teraz po przemeblowaniu 100Mbit. nigdy nie bylo zadnych
problemow z siecia. Oczywiscie za jakosc trzeba placic. W wa-wie karta
3Com 10/100 PCI kosztuje ok 260zl brutto. Polecam.
W domu mam tez 3Coma (10Mbit na ISA) i jest super. Obciaza w czasie
intensywnej pracy kompa, ale to juz wynika ze specyfiki pracy ISA.

Pozdrawiam

Glide
glyder_at_friko3.onet.pl