Re: polskie drivery do Panasonic KX-P 1150 - szukam

Autor: Tomasz Kamaszewski (tomekk_at_astercity.net)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 19:56:31 MET DST

ktp wrote:

> Hi
> jak w temacie, lub proszę o radę:
> konkretnie to nie wiem jak na stałe wybrać na tej drukarce polską stronę
> kodową (wiem, że na pewno ma wbudowane CP852 i mazovie). ściągnąłem co nieco
> z www.panasonic.com, ale tam nie ma takich opcji, a na www.panasonic.com.pl
> nie widze nigdzie zadnych driverów. mam wprawdzie drivery do KX-P 3696 ale
> nie pasują :-(,
> TIA
> KTP

Moze sprobuj wysterowac ja za pomoca komend escape.
Dla trybu IBM Proprinter (kazda szanujaca sie drukarka powinna go emulowac, ale
nie ma gwarancji, ze wszystkie funkcje - zaleza od sprzetu)
ESC+"6"
ESC+"7"
przelaczaja zestaw wbudowanych znakow.
FS+"R"+n (FS=28 w ascii)
dla IBM Graphics to jest zwykle ESC+"R"+n
n=numer zestawu znakow, tu musialbys poeksperymentowac, to nie jest 852, czy
1250

Inne wyjscie to zadzwon do serwisu Panasonic, ja tam szukalem plznak do
KXP-6500, powiedzieli, ze moga sprowadzic EEPROM, ale za niebotyczna cene, wiec
dalem sobie spokoj.

Pozdro

Tomek