Re: Autorun CD

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 15:26:35 MET DST

Jak chcesz to mogę Ci wysłać programik mojego autorstwa indexrun.exe, który
pyta czy otworzyć htmla i otwiera albo nie otwiera. Co do autorun.inf to
powinien być taki:

[autorun]
open=program.exe
icon=ikona.ico

Jeśli będziesz chciał ode mnie indexrun.exe to wtedy:
[autorun]
open=indexrun.exe
icon=ikona.ico
Wtedy index.htm musi być w tym samym katalogu co autorun.inf i indexrun.exe

Zawsze możesz spróbować
[autorun]
open=start index.htm
icon=ikona.ico