Re: Spirit Zoltrixa a 56K

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 13:58:08 MET DST

"Dariusz K. Ladziak" wrote:

[...]
> Zlosliwy bede - to byla predkosc CONNECT czy CARRIER? Bo jakos do
> zadnego z protokolow nie pasi mi CARRIER 57600 zas calkiem konkretnie
> kojarze CONNECT 57600...

Na razie używam tego modemu pod Wingrozą. Pod Linuxem jakoś
na razie nie mam czasu / natchnienia, żeby to skonfigurować.
Podaję to, co pojawia się w okienku, jakie się pojawia
po połączeniu ("Połączono: ..." - czyli tłumacząc na angielski
chyba CONNECT).
Myślę, że to jest ta liczba, którą podaje spory odsetek
osób piszących "mój modem łączy się z prędkością ...".

> Czyli - czy na pewno wiesz co piszesz?

Hmmm... Zauważyłem, że im więcej na newsy piszę, tym
częściej zdarza mi się jakąś lamerię popełnić, więc
wszystko jest możliwe. :) Może jakiś taki tekst
powinienem do syganturki wrzucić? :)

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_