Re: Konfiguracja komputera - program(y) potrzebne

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 05:12:34 MET DST

Jakub Borkowski napisał(a) w wiadomości: <3795a482_at_news.vogel.pl>...
>Witam
>Musze dokonac inwentaryzacji duzej liczby komputerow w zwiazku z tym
>potrzebuje programiku ktory wypisywalby mi informacje (najlepiej do pliku
>choc i na ekranie tez moze - zawsze mozna ustawic przekierowanie) na temat
>konfiguracji komputera. Maja to byc podstawowe informacje czyli typ
>procesora (choc z tym moze byc pewnie krucho), wielkosc pamieci operacyjnej
>, pojemnosc dysku twardego, rodzaj karty graficznej ew. sieciowej, CD-ROM -
>model itp itd - czyli takie sysinfo lecz nie az tak szczegolowe. Nie musze
> [...]

Od biedy to masz MSD w systemie (DOS/Windows)
A poważniej - nie widziałem programu, który by zrobił na 100% poprawną
inwentaryzację sprzętu. Poprawnie dostaniesz typ chipsetu i procesor,
urządzenia PCI i PnP, itp., ale przecież twórca programu nie może
przewidzieć wszystkich konfiguracji sprzętu i niekiedy program się wykłada.
Zobacz, co potrafi dosowy PC Config (http://www.holin.com) i porównaj to z
informacjami, jakie może wyciągnąć pod Win9x Sisoft Sandra.
Jeżeli będzie coś bardzo nietypowego, to i tak będziesz musiał zajrzeć do
środka, bo np. żaden program nie powie, czy kości są na podstawkach.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?