Nagrywarki RW

Autor: NBP SWIFT (swift_at_nbp.pl)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 11:08:20 MET DST

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Czesc
Yamaha czy Philips, ewentualnie okolice tego): interesuja mnie Wasze DOSWIADCZENIA
na ich temat. Chodzi mi przede wszystkim o to, jak niezawodne KONKRETNE
modele (ktorych uzywacie) okazuja sie w praktyce, zarowno w przypadku zapisu
na krazkach R jak i RW.
400, ale niestety ostatnio znalazlem gdzies niepochlebna opinie akurat
wlasnie o tym sprzecie, a wlasciwie o problemie wspolpracy oryginalnego
oprogramowania Philipsa z ich nagrywarka. Poniewaz nagrywarki kosztuja
niemalo, a nie chcialbym wydac pieniedzy na jakis szmelc, musze od nowa
zaczac poszukiwania. Bylbym wdzieczny za informacje.
lub ich niewystepowaniu. Wystarczy krotka notka.