0-800

Autor: B_at_nit@
Data: Sun 25 Jul 1999 - 21:37:23 MET DST

Mam prosbe : kto moze sprawdzic czy numerkiem 0800400600 ( trzeba sobie
stworzyc takie polaczenie - ...pola user i haslo zostawic puste a w
ustawieniach TCP/IP tez nic nie podawac )
bedzie mogl przeslac mi wiadomosc ..
Jest to numer serwera sieci sklepow Libro w Austrii ....ja moge spod tego
numeru ( oczywiscie gratis ) wysylac SMS do kolegow w Austrii
Po polaczeniu otworzyc przegladarke www i wpisac : www.lion.cc
na tej stronce znajdziecie linka : SMS senden
na podstronce otwartej tym linkiem wybrac w okienku GSM Netz : 0664 ( A1 )
w okienku obok wpisac numer mojej komorki ..a pod spodem text
Potem kliknac na : SMS abschicken
Przepraszam za ten zawily post , ale jesli zadziala to mamy darmowe
wysylanie wiadomosci :)))

Polaczenie 100% gratis :)
pozdrawiam

b_at_nit@

p.s.

moj nr komorki : +43 ( lub 0043 ) 0664 4146547 ( w przypadku podania kodu
kraju / +43 / przed liczba 664 nie trzeba podawac zera )

Co madrzejsi juz wykorzystali to polaczenie do grania w sieci :)
Ja probowalem ICQ - nie laczy bo jest to numer do serwerka tej firmy