Zoltrix Spirit...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 00:11:13 MET DST

            Cze...

    Koleś kupił Spirita, przyszedłem do niego zamontowałem go,
zainstalowałem sterowniki i ...wszystko działało super. Poszaleliśmy trochę
po sieci, pokazałem mu uroki serfowania :), pobrałem oczywiście pl.comp.pcet
żeby sobie poczytał, podobało mu się. Przyszedł drugi koleś i niechcący
próbował się połączyć z tepsą w momencie kiedy ktoś rozmawiał przez telefon
w innym pokoju. Potem spiritus nie chciał już wybierać numeru (ani przez
dial up, ani przez telefon (Fax Talk). Po wybraniu numeru i potwierdzeniu
enterem słychać było tylko sygnał ciągły linii (nie wybierał numeru). What's
happen? jak zapytał by się pierwszy lepszy wyspiarz.

                        Pozdrawiam Bankowy...