Re: Grafika w Jpg !!!!- pytanie

Autor: Wojciech Babicz (wojciech.babicz_at_icz.com.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 17:20:56 MET DST

W Corelu PhotoPaince 8 mozna manipulowac stopniem kompresji i rozmyciem
- i widziec na podgladzie jak sie zmiania obraz.
Wszystko zalezy od odpowiedniego ustalenia tych opcji - oczywiscie dla
kazdego (prawie) obrazka inaczej - zalezy m.in. od typu grafiki, ilosci
kolorow, stylu grafiki (drobne elementy, plaszczyzny jednokolorowe itp)

Wojtek Babicz
wojciech.babicz_at_icz.com.pl