Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 19:01:53 MET DST

> pomyslec, ze czlowiek kiedys zabijal sie za Vision864,868 pozniej
Ja mam do dzisiaj S3 Vision868 i jestem bardzo zadowolony. Zero problemów z
instalacją pod Win/Linuxem, zero problemów z jakimiś interakcjami karty
graficznej z innymi komponentami. Bardzo fajna karta. Oczywiście zależy jak
dla kogo. Ale jak czytam post w którym ktoś pisze że chce sobie walnąć
RiveTNT, Voodoo czy inne super-hiper a płytę główną bierze jakąś badziewną
to się trochę dziwię.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem