Odp: Myszka "not installed"...

Autor: Robert Zysk (ZiZi) (sector2_at_sector2.com.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 16:44:13 MET DST

Hey

Przyczny:

1.Mysz jest padnieta
2. Nizgodna z mysza Microsyfu lub PcMouse - potrzebne sterowniki

3.Jezeli to wymieniana plyta i AT (a nie ATX) to sprawdz jakiego typu masz
kable do COM miedzy MB a Buda. Sa dwa typy. Typ H i F. Moze wymieniles sama
MB i zostawiles stare kable innego typu?

4. Padnieta MB. Sprawdz czy twoj kontroler Rs-ow (m/innymi) nie jest czasami
firmy Bt - dos czesto pada przy manipulacjach (kwadratowa kosc o 100
nozkach).

ZiZi

Użytkownik Jacek Bieganowski <bjacek_at_gd.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:sUZl3.4656$D4.69811_at_news.tpnet.pl...