Microsoft i jego bety (było Re: WINT Eng, Panasonic

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 22:36:49 MET DST

>Lepsze jajca by były gdyby Win95 bez SR monitorował produkcję
acetylenu.

Wtedy niestety nie miałby kto o tym opowiadać ... ;)

A tak poważnie - wiecie co było w pudełku z oryginalnym MS VC++ 6.0 ?
Płytka z service packiem do niego i pisało, żeby zainstalować przez
rozpowszechnianiem jakichkolwiek aplikacji - a że ja nie rozpowszechniam
to się nie przejąłem i chciałem pracować bez. To powiesił system przy
wyjściu z trybu debuger'a. Zainstalowałem service packa i chodzi. Nasuwa
się jedno pytanie : czy Microsoft za ciężkie pieniądze sprzedaje bety ?
Co prawda Borland nie lepszy, bo BC++ 5.01 przy odinstalowywaniu się
powiesiło. Oczywiście teraz tylko reinstall windy usunie zbędne pliki
Borlanda z systemu :(

Disk