Re: Czy klawiatury się naprawia

Autor: Wojtek (rzutnik_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:44:37 MET DST

>Cześć
>
>Niby drobiazg, ale denerwujący...
>Kupiłem klawiaturę BTC i zauważyłem w niej pewną dość
>uciążliwą cechę: klawiatura reaguje jakby z opóźnieniem
>na puszczenie klawisza Enter. Wszystkie inne klawisze
>działają normalnie.
>Jeśli jest tutaj ktoś, kto się zna na budowie klawiatur -
>czy coś takiego da się naprawić? Czy można to zrobić
>domowymi sposobami (używając śrubokrętu, lutownicy itp)?
>Nawet i 30 zł trochę szkoda tak po prostu w błoto wyrzucać,
>nie? :)

Najprawdopodobniej klawisz enter za ciężko chodzi. Ponieważ jest on
większy ma dodatkowe prowadnice (druciki, plastikowy kołeczek).
Czasami właśnie ta dodatkowa prowadnica porusza się ze zbyt dużym
oporem i stąd to opóźnienie. Możesz spróbować ściągnąć klawisz enter,
lekko podważając go śrubokrętem i dobrze wyczyścić, a gdy to nie
pomoże to tą dodatkową prowadnicę można troszeczkę przetrzeć bardzo
drobnym papierem ściernym co nieznacznie zmniejszy jej średnicę.