Re: CD w Bios'ie

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 12:58:40 MET DST

In pl.comp.pecet Kaol Sz <chsz_at_polbox.com> wrote:
> Jak ustawić Bios, tak aby w CMOS SETUP nie trzeba było ustawiać
> AUTO na Secondary Slave do wyszukiwania stacji CD?
> Na starej płycie VX miałem ustawione NONE, a po starcie kompa
> miałem FOUND CR-ROM: Toshiba XM-6102B.
> Teraz zmieniłem Toshibe na LG.

A po co ustawiać?
Ja tak miałem na starej płycie, że wszystkie IDE miałem ustawione jako
AUTO i były problemy z CD-ROM'em Aztech. Problemy były tego typu, że
np. nie chciał czytać niektórych tłoczonych płyt, a przy płytach Audio
np. produkcji węgierskiej potrafił nawet zwiesić Windoze. Pomogło
ustawienie NONE.
Normalnie na tym kanale IDE, gdzie jest CD-ROM ustaw w BIOSie NONE, a tym
FOUND CD-ROM się nie przejmuj. Nie jest to groźne. Sam sprawdziłem.

Pozdrawiam

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2