Odp: Ach, te zapiekanki! - uwaga dlugie!

Autor: Mark - Mas (markmas_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 01:25:33 MET DST

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal_at_gorilla.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7n4f5t$erc$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam!
>
> Mam taka oto konfiguracje:
> Abit BH6,
> Celeron 300A @450 (100Mhz)
> 128MB DIMM RAM (jeden modul)
> 2x HDD (w kieszeniach): WDC 850MB i Quantum 6.4GB
> CD LG x32
> Diamond Viper V550
> dzwiek S3 SonicVibes
> modem 33.6 USRobotics (hardware, jumperki)
> a niedlugo dojedzie do tego jeszcze cdrw Yamaha 4416 IDE.
> Komputer calkiem niezyly (jak na moje potrzeby), ale jest z nim jeden
> problem.
> [...]
[ciach]

Witam
Przerabiałem prawie to samo tyko że na midi tower. Miałem dodatkowe dwa
coolery (duuuże), a i tak usmażyłem na twardo nowego twardziela 10 GB IBM-a,
więc jeśli nie chcesz być trochę kasy w plecy to kup sobie nową obudowę.
W Wa-wie można kupić używane obudowy już od 100 zł ( porządne ), a jeden
cooler kosztuje średnio 35-50 zł. Więc nie widzę sensu w inwestowanie na
wiatraczki.

Pozdrawiam Marek