Odp: Trinitron - kineskop.

Autor: Star Rider (starider_at_pl.onet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 02:59:59 MET DST

Z tym stukaniem to gość ma rację, jeżeli monitor pracował przez jakiś czas
totworząię na ektrodach dział różne syfy, jeżelitaki monitor położysię na
kineskopie toczasami opadają i przylejają sie do ekranu. Mocniejsze
stuknięcie może pomóc. Z drugiej strony przy wystąpieniu chwilowego
przepięcia mogło wypalić w tym miejscu luminofor a na tostukanie nie pomoże
;)
Użytkownik marky_at_friko.onet.pl
<marky%friko.onet.pl_at_p41.f96.n480.z2.fidonet.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:929367287_at_p41.f96.n480.z2.ftn...