Re: Formatowanie niskopoziomowe...

Autor: gas (gasz_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 02:56:17 MET DST

On Thu, 15 Jul 1999 07:12:52 +0200, "Sylwester Bajek"
<sylwx_at_friko4.onet.pl> wrote:

>Mariusz napisał(a) w wiadomości: <71mhm7.071.ln_at_linux.linux>...
>
>Moj chodzi juz 7 miesiecy i nie wyglada na to zeby mial pasc.
>Sylwester

Rok 1995:
Caviar 850 kupiony okazyjnie padł po około roku (cena była niska
gwarancja-0.5r) low format compresja drvspac'em działa bezproblemów do
dziś jako dyskietka 2GB.
Ciekawostką jest to,że jest szybszy około 8% niż taki sam dysk (nr
serii mojego +1 razem kupowane) który też jest skompresowany i niebył
formatowany poza fabryką.Testy robiłem w dosie i linuksie.
Na pochyłe drzewo...lej