Re: BARDZO Proszę o odpowiedź

Autor: Piotr Podsiadly (ppodsia_at_dmcs.p.lodz.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 14:55:14 MET DST

Czesc

> Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.
> PS. W mieście w którym mieszkam (Toruń) jest jedna "wypożyczalnia" płyt DVD i powstaje obok mego miejsca zamieszkania
> wypożyczalnia "Beverly Hilss".
> Słyszałem że w tej wypożyczalni także będą płyty DVD.
> CZy ktoś może wie ile tam kosztuje wypożyczenie płyty DVD ??

W Lodzi ostatnio bylo po 8 albo 8,90 nie pamietam bo od jakichs 3
tygodni nie zagladalem do nich.

> Czy warto w ogóle kupować DVD czy może poczekać kilka(kilkanaście) lat ?? :((

Tez sie zastanawialem czy kupic DVD do kompa czy stacjonarny (wolno
stojacy), ostatecznie postanowilem wziac na wstrzymanie i szarpnac sie
na wolnostojacy. Jezeli na dokladke znasz kogos kto przywozi sprzet z
Niemiec to mozna za cene Philipsa 710 kupic Pioneera 515. Poza tym
pojawiaja sie nowe zabawki jak np. D-VHS.

Pozdrawiam
Piotr Podsiadły